Hesa Fredriks flickkör

Tjoho, idag får jag besök igen!

Blev inget fik igår. Teade hemma istället och gick runt och sjöng. Jag lägger "nästa Robert Wells" på is ett tag och siktade igår in mig på "nästa Helen Sjöholm" istället. Det var iallafall hennes tolkningar av låtar jag gick runt och skrålade. Undrar just vad grannarna tycker om mitt nya mål. En sak som är säker är att de omöjligtvis kan ha undgått att lära sig samtliga verser på Koppången, med tanke på hur lyhört det är.  



Btw så börjar jag nästan gilla att köra Caddyn. Men den är fortfarande äcklig. Ifall någon undrade.


Det var, apropå lingonsylt, väldigt roligt att skriva "100 saker om mig". Gör det! (och säg till mig sen så jag får läsa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0