Yttranden

(Klicka här, är ni gulliga. Det saknades nämligen information för att klistra in hela klippet.)



Jag har nu, så här på morgonkvisten, klistrats fast i en blogg. Det flimrar för ögonen, för jag när jag tog en paus i läsandet satt jag bara några centimeter från skärmen utan att tänka på det.

VM i långa inlägg
Konsten att finna ord
Skickligheten att lirka fram snirkliga, finurliga och ibland tvetydiga, formuleringar
Förmågan att göra mig tårögd. Nu har jag väldigt lätt för att bli tårögd, men det betyder likförbannat att jag blir berörd.

iPoden samarbetar också, genom att, trots shuffle, bara spela lugna och vackra låtar.

Jag älskar mystik. Med det menar jag metaforer, liknelser, otydlighet och kryptiska utformningar och ordvändningar.




Jag älskar att läsa det du skriver, men jag avskyr det ibland förekommande innehåll vilket du också hatar, om du förstår vad jag menar.


Mycket vet jag också hur det känns, somliga saker har jag ingen aning om. Jag har dig nu närmare geografiskt än jag någonsin haft. Hoppas vi ses snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0