tvär

Är det bara jag som har dagar när man blir arg på konstiga saker, på saker som ibland inte kan rås för?

Typ
-människor som är skelögda och ser ut som hästar i ansiktet
-lysrör som måste bytas och därför flimrar och blinkar
-människor som går långsamt
-människor som hör dåligt och pratar långsamt
-hundar som drar jättemycket
-hundar som man får släpa på
-lappar i kläderna som kliar
-när man är på olika våglängd.


Tror jag bör skriva av mig eller motsvarande, för att bespara omvärlden mina bittra moments.



                                             
                                                                         

Här vill jag vara







Hjälp vad jag ser ut som den där kattkvinnan, med den kassa upplösningen. Det är väl sånt man får bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0