Jag lider inte av samma problem.

Hur kan man ha problem att fylla en väska? Jag bara undrar.

Läste precis om en tjej som vill ha tips vad man kan ha i en stor väska. Hon har jättemånga väskor men vet inte vad hon ska ha i dem. Ehhmm... Jag får göra grovrensningar då och då för att skona axeln från det mest onödiga som slunkit ner där. Det vanliga; mobil, pengar, nycklar. Sen kommer vi till läppglans och shit. Typ nödsmink ifall man inte kommer hem på länge och blir överkörd av en ångvält mitt under dagen. Man vet aldrig. Plåster kan också vara bra att ha, och ett par extra strumpor. Presentkort från i julas, sesamkakor, tuggummi, spegel, nagelfil, tamponger, liten portabel tub med hudkräm, ett äpple, bok och glöm för guds skull inte iPoden. Eller en penna.


Ja, vad kan man ha i sin väska? Dummaste frågan idag. Och för övrigt har man väl inte en väska om man inte känner att man behöver den? Och om man går runt med den bara för att den är snygg så erkänner man väl inte det?! Vad töntigt,  det är väl bara skönt att slippa släpa på saker?


Ojoj, Dagens ungdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0