Jag ÄR pigg, jag ÄR pigg, jag ÄR pigg..

Puh. Tvåmannafest igår, A kom över. Vi gav oss på resterna av tågluffsvodkan. Och hans sprit. Och min koskenkorva. Hej och hå. Sen hade vi allsång. Älskar att sitta och spela och sjunga, framför allt när man är två. Mitt i natten började han klaga på min placering av en Lasse Åberg-tavla, så vi slet ner den och började möblera om på väggarna. Så nu sitter Lasse på en annan vägg och nya tavlor samt en hatt har fått ta över hans gamla plats. Haha. Undrar hur älskad jag är av grannarna efter hamrandet. Kul hade vi iallafall.



Igår var Ank på studiebesök hos mig:P

Och Ank, angående det vi pratade om tidigare idag så kan jag meddela att jag misslyckades fatalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0