hack i nacken#2

Har inte haft internet på hela dagen.




Nu har jag finally gjort piercing nummer två. Det gjorde jäkligt ont, men det är inget som jag kommer erkänna. Nu gäller det bara att hoppas att den hamnade rakt i förhållande till den första. Annars blir det dålig stämning.

Hade med mig moraliskt stöd i form av A, min kusin, som flyttat till Sthlm! Jättekul att träffa dig, om du läser här! (Det var kul att träffa dig i vilket fall...) När vi satt på ett fik så gick Björn Gustafsson förbi. Vi fick ögonkontakt, yeah! (till CV:t?)


Imorrn är det sånglektion. Och på fredag är det röj! Ska till Finland, wiieee. M, riktigt tråkigt att du inte kunde hänka.


Haha, det känns som om jag har nackkrage med det här jätteplåstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0