Bland kärleksförklaringar och vågskum

Nu är jag hemma i Gävle. Har haft hur kul som helst ute på havet. Har skrattat så jag gråtit otaliga gånger. Vi har även sovit tre stycken i samma hyttsäng, vilket måste räknas som en bedrift.

Och du, det var som sagt onödigt gjort. Jag var lite förvirrad och omtumlad för tillfället. Och är det nog fortfarande!

Det var inte så jättemycket folk, men det gjorde inget. Det var vi som var festen. Mina medresenärer var alla hur trevliga som helst och det var länge sedan jag garvade såhär mycket under ett dygn. Tack för att jag fick följa med.



Imorgon ska jag sjunga och spela i kyrkan. Just nu låter jag lite som Bonnie Tylor, men det ska nog lösa sig!

Nu ska jag ut i Gävlenatten och agera taxi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0