Antiklimax

Jag har lite lätt superångest.

Min sångfröken har nämligen erbjudit mig att ta hennes flygel för hon vill bli av med den. Jag höll på att få andnöd. Filttussarna på själva klubborna måste dock bytas ut...

Jag är inte helt säker, men hon KAN ha sagt att det är en Bechstein.

Ifall det är det finns det inte direkt något annat alternativ än att ta den. Dock har jag ingenstans att ha den. Och jag måste anlita flyttfirma och hela skiten, och förmodligen montera bort hela fönster för att få in den nånstans.


Måste dubbelkolla med henne vad det var, om hon vill ha pengar för den, och leta rätt på några kvadratmeter hemma hos någon! Jag har alltid velat ha en flygel. Alltidalltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0