Ännu en helg

Min käre kusin fyllde år häromdagen så jag var som sagt hos honom igår. Åt chips till middag och drack öl. Det var trevligt. Fick även träffa lite släktingar som jag inte träffat på myyycket länge. Skulle sen gå till Statoil för att köpa korv, men hann aldrig dit. Jag och min korvkompis blev sedan upphämtade av hans kompisar och så fick jag skjuts hem och allt! Eftersom jag inte tog med mig allt för att köpa korv så blev hälften av mina saker kvar. Får dem nog imorgon. Hann inte säga hejdå till någon heller. Hmm.

Hade en skön lördag i Gävle också, innan jag åkte till Sthlm. sov jättelänge och kände att feberkänslorna försvann mer och mer. Åkte ner på stan och handlade lite presenter och satte mig sedan på Coffeehouse by Geroge själv. Skönt. Började läsa lite om antikens Grekland, men det slutade med att jag satt och bläddrade lite förstrött och försökte lura mig själv att jag pluggade när jag i själva verket tänkte på helt andra saker. Det är underskattat att fika ensam.

Snart kommer paps & U och hämtar mig så ska vi plocka svamp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0