vrrrroommmm

Var trevligt i helgen. Har inga kommentarer till fredagskvällen. Har varit mer pepp på att äta bönor än vad jag var på lördagsmorgonen. Vi hade nämligen återträff med Nicaraguagänget. Pratade, lagade gallo pinto och såg på film som vi filmat när vi var där. Blev väldigt nostalgisk och saknar alla vi träffade. (Kanske inte de som trodde att alla svenska tjejer var horor, eller de som ville döda oss för att de trodde vi var amerikaner). Fick med mig lite bönor och ris hem, för det blev hur mycket mat som helst. Alla hade kunnat ta med sig sin familj och det hade ändå räckt.
   Den resan var helt underbar. Helt otroligt fantastisk. Måste gräva fram skivan med bilderna. Saknar att äta bönor och ris till frukost, lunch och middag, saknar att åka flak, att svettas som en gnu i stekhet sol, att bada i jättevågorna vid kusten, att möta alla härliga människor och att galoppera i stilla havets strandkant. När det visades en av många vackra solnedgångar på filmen hördes en röst " tänk vad paff man skulle bli om solen skulle vända och gå upp igen" Hehe. (Det var inte jag som sa det). Lördagskvällen fick ägnas åt att agera taxi, det var kul eftersom jag älskar att köra.

Rätt land, men inte mina bilder, har dem inte här just nu!

Idag var jag med D till porscheaffären. Får se om det blir en Carrera, det är den han dreglar mest över.
En annan får köra Caddy. Jaja, hellre en kniv i lådan än en gaffel i arslet. //Gammalt kinesiskt ordspråk.


Lite kaxig, eller hur?


Tack mina små flytthjälpare som kommer hit till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0