The songs of the day

Igår blev någon glad och hittade typ tretusen. Låg femhundralappar i små högar. Spännande. Dålig stämning för deras tidigare ägare...

Träffade E igår. Gick till ett litet café och provade två stora macciato. Visste inte vad det var. Var espresso med ytterst lite mjölk. Jag som trodde det var nåt med choklad. Fick nån mystisk koffeinkick och det snurrade i huvudet. Fick också ett paket, med en budbil, till företaget. Från en samarbetspartner. Det stod "innehåll: pärm", men det var ett gigantiskt påskägg fyllt med godis. Naaaaaw. Bah bye beach 2008.

E hänkade hem till mig och we ended up spelande musik, som vanligt. Måste spela mer gitarr. Igår allsångade vi Winnerbäck, "Utan dina andetag" med Kent och lite Johnny Cash. Helt bortkollrad och oinsatt på de två sistnämnda artisterna. Men however, det var trevligt. Vi avslutade med en liten uppspelning för E's flickvän via telefon.

Vaknade fem gånger inatt. Nervös? Ja, lite kanske.

Så, idag ska jag repeata (dagens missbruk: att verba) "Utan dina andetag" med Kent, "Hurt" med Johnny Cash samt en Bo Kaspers-låt som jag inte kan namnet på.


Idag kommer L!

Hihi, Johnny Cash var lite lik min farfar i ansiktet. Ganska mycket, faktiskt.



Glad påsk i förväg. Vad trött jag är.



Åh, nu blev jag sällskapssjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0