smidigast i världen?

Snacka om oflyt.
Nu har människor ringt när jag har haft:
-fiskpinnar
-kexchoklad
-jättemorot
-en halv mandarin
-en hel tomat

i munnen. Skitlätt att prata i telefon. Då det hänt flera gånger brukar jag nu, när telefonen varit tyst i tio minuter, satsa allt och trycka in t.ex hela mandarinen för att det ska fortare. Men icke. Tamigfan så ringer nån sekunden efter. Då blir det antingen till att låta dem ringa igen, spotta ut allt i handen eller svara och låtsas som att man låter så, helt enkelt.

Och nu precis ringde nån mitt i refrängen i Bed of Roses. Snacka om noll känsla för feeling.


Hällde för övrigt ut en kopp te över mitt tangentbort hemma häromdagen. Men jag fick snabbt kontroll över situationen och ingen kom till skada.



Har också bestämt mig för att jag vill ha den där lägenheten.

Åt frysta vindruvor i badet igår. Det var riktigt gott. En hit.


Fjällen nästa vecka över påsk:) Och gissa vem som kommer till mig på onsdag? Jo, LIIIIINAAA!! Klang och jubelfest i universum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0