Myspys

Idag köpte jag ViktväktarCrème fraîche. Det är egentligen mot min image, men det såg så läskigt ut att välja 34%fett när man fick välja mellan det och 2%... Men den var jätteäcklig, så nästa gång blir det lätt 34%.

Vad skönt att vara ledig. Har tittat på tv och haft finmiddag med mig själv och druckit en öl. Jag har också haft quality time med mitt Kurzweil. gav mig på Grande Sonate Pathétique. Var ett tag sen och jag fick träningsvärk i fingrarna efter ett tag. Märks att man inte spelat på alltför länge..


http://www.youtube.com/watch?v=7Z5d2hg0AGU 

Älskar när den kommer igång.


Just nu lyssnar jag på Muse med Bliss för sjunde gången, och tänkte snart lägga mig och läsa. En liten kulturafton, helt enkelt.

Det är ganska varmt här för jag släckte ner alla lampor och tände ljus när jag hade min stund med Beethoven.

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0