Kanske flytt

Shit pommes vad jag var trött igår. Börjar märkas att det jobbas jättemycket.

Kikade på lägenheten igår. Han jag kanske ska hyra den av är en biff. Försökte lyfta en hantel men det gick inte sådär jättebra. Lägenheten var ruggigt fräsch och han vill ha 4000 för den, inkl. el. Det blir lite mer än en tusenlapp dyrare i månaden jämfört med nu, och så kommer jag betydligt närmare stan. Frågan är varför jag måste bo nära  stan, jag klarar mig ju i Jakobsberg. Men det blir iochförsig närmare till jobb och framtida universitet.

Ska fundera på det.

Hamnade bredvid en snubbe på busshållplatsen som läste lika bok som jag - snabba cash. Han var på sidan 258 och tyckte den var bra. Den är urbra. You shoud read it!

Det var ganska roligt när jag för ett tag sedan var in på make up store. Hon skulle då visa en ögonskugga så jag hoppade upp i den lilla stolen och så satte hon igång. "Och om man har på det här så döljs det här överhänget". "Överhänget" sa jag, "det lät ju inte så trevligt". "Nej, men alla har det". Sen kom "en vit penna för att ta bort det här röda runt ögonen, för det stör faktiskt". Hahaha vad snygg man måste ha varit när man kom in;) Snacka om att få sin bekräftelse på att man i vanliga fall ser ut som en påse skridskor...

Jag har nu påbörjat en fight mot några afrikanska tjejer som åker samma buss som jag på morgnarna. De tränger sig som fan. Så nu tränger jag tillbaka. Kom på före dem idag, första gången! Annars kan jag stå längst fram men så kommer jag ändå på sist utan att riktigt fatta hur det gick till. Men nu har jag kommit fram till att det är armbågar som gäller. De är äckliga också för de harklar sig (eller vad det heter när man drar in snor) jätteljudligt och tar verkligen i, utan att skämmas. Har sett flera som gör likadant, det kanske hör till kulturen. Personligen tycker jag det är ett ganska disgusting ljud.

Fick prata med både Linis och Christer Kanister (hihi, det rimmar) igår. Känns skönt, för ett tag var jag orolig att en bomb hade släppts över Gävle, men så var alltså inte fallet.



mmm, det finns chokladkex i köket, I know it. Danne skulle ju gömma dem häromdagen. Han gömde dem på diskbänken. Bra där.

Försökte än en gång att kommunicera med städerskan igår. Utan framsteg. Hon kan ingen svenska och inte ett ord engelska. Bara polska. Jag kan inte ens uttala namnet på hennes företag... Men jag börjar vänja mig med det från Kista, där jag härom dagen fick förklara att det finns en försäkring, som täcker stöld, skada och förlust i två eller tre år med en självrisk på 200 kronor, med kroppsspråk. Man får inte ge upp. Kan tyckas lite löjligt när man kommer in på charader, men vad ska man göra:P



Och jag och M ska på Svansjön.


Och jag vet att man inte ska börja meningar med och och men.








Tänk om jag hade ett litet litet chokladkex, umpa umpa fallerallera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0