hybris

Det är riktigt mysigt att åka tåg sent på kvällen, allt blir så mycket mer familjärt på något vis. På dagen är alla så hetsiga med sina portföljer som stressade är på väg någonstans, medan det på kvällarna är mer avspänt chillat och passagerarna består av trötta sportlovsfirare på väg från Åre med berg av skidor, Filippa K-tröjor samt kepsar och mössor i alla färger och former.

Har en ny lägenhet på gång. Ligger i Solna och är visst topprenoverad men kostar dock ca 4000/månad. Ska iallafall kika på den någon dag nästa vecka.

Har haft en trevlig helg i Gävle. Var på middag med L & R. Superdupertrevligt!

"Samlaget kan börja!" Hahahahaha, den filmen kan jag använda i utpressningssyfte;)


Var på inspelning på tv4 idag. Gissa vem som kramat Carina Berg då? Och vem som stått bredvid Peter Magnusson i toppluva och med kaffe i handen? Huh? Huh? (Han hade toppluva och kaffe i handen, inte jag, och för övrigt är det lite oklart vad det hade för relevans för ämnet, men jaja).  Hur som helst så kommer det sändas under våren, i April tror jag de sa. Programmet "Berg flyttar in" och avsnittet när hon träffar Börje Salming. Hör av er så skickar jag min autograf per post.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0