gah





Jag blir sugen på att våga tatuera mig. Två i min närhet har i princip bestämt sig inom loppet av två dagar. Jag, som har funderat ett tag, kanske borde få tummen ur och passa på nu när ämnet ändå tas upp, annars kommer det inte bli av på ett tag igen. Har provat göra en i tusch för att se hur det skulle kännas:P

Förmodligen vill jag ha ett litet Bliss på handleden. Eller en piercing. I nacken eller mellan brösten skulle vara skitballt.
Men gah. Tänk om man ångrar sig. Då får jag ha armband. Det måste vara jätteläskigt att göra på handleden. För det första ogillar jag starkt att folk tar där, och för det andra så är det så tunn hud, blodådror och skelett och shit. Vad händer om man får in nålen med bläck och grejer i blodådran? Halvbra.


Eller så tatuerar jag en clownnäsa som jag tänkte först. Ja, så får det bli.


Men i första han är det fröken L som ska göra en och jag är moraliskt stöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0