En giraffstrumpa och en med Betty Boop

Var en munter gubbe på pendeltåget i morse. Konstig. Det var inte riktigt rätt möblerat på övervåningen. Satt och kastade ur sig bittra tankar. Oklart om det var en monolog eller om han faktiskt pratade med tanten framför som han ständigt skällde ut för hon läste tidningen och såg sur ut. Och vi andra var dumma i huvudet för att vi tittade på tv och hade Robinson-Robban och naken-Janne som idoler. Mmm, Janne, min förebild i livet. Hur vi sedan blev anklagade för att ha kränkt honom är lite oklart, då ingen sa något. Men han gick iallafall i självmordstankar på grund av dessa ständiga kränkningar. Sedan avslutade han med "om jag var självmordsbombare så skulle alla vara döda i det här tåget". Mr sunshine. Stackarn.

Igår fick jag frågan "åh, vad har du på armen? vad snyggt!" utan att ens ha sagt något. Yes! Jag kommer vara coolast i världen ett tag till, sen kommer jag nog lugna mig.




Gah. Blir nog tåg till Gävle ändå. Mitt smartskaft till farbror har inte ens bytt till vinterdäck och det är typ vinterväglag. Älskar när hjärnkapaciteten är på max. Okej att jag kan låna en annan firmabil men det är en liten caddy som är segast i världen så då kan jag lika gärna hoppa jämfota hem, och då tar jag faktiskt hellre tåg. Går bra för mitt lag. Jag vill köra biiil!


Fick ny telefon igår. Pappas gick sönder så han tog min, och jag fick en lila:P Skönt att slippa den där datatelefonen, vi kom inte riktigt överens.




Ska tvätta i eftermiddag. Har inga strumpor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0