döda!döda!döda!

Uuuuhhhh. Har suttit och läst om kvalster. Vilka vidriga skapelser. Små spindlar. De sitter inne i textilier och myser. Längst in i madrasser. Och de går inte att dammsuga bort för de håller fast sig med hullingar på benen och sugploppar under fötterna. Usch jag ryser. Och de där ligger man med varje natt. Och de där är jag jätteallergisk mot. Verkligen jätteallergisk. Doktorn sa VÄLDIGT allergisk. Toppen. Just great.

Äckliga djur. Om jag fick tag i dem skulle jag fila ner deras jäkla hullingar, slita av dem benen och stoppa upp bomullstussar  i näsan på dem så de fick känna på att inte kunna andas på grund av nästäppa. Sen skulle jag låta dem ligga där och plågas ett bra tag i en temperatur de inte alls trivs i (typ -18 grader, där de dock ändå kan överleva i veckor, de asen) och sedan skulle jag pumpa upp dem  tills de sprängdes. Sedan skulle jag ställa mig och hoppa på det som var kvar av dem. Samt skratta och slänga näsdukarna. Arggghh, jag blir irriterad när jag tittar på bilder av dem, för de är så hysteriskt äckliga, fula och verkar korkade och dryga om man skulle känna dem personligen. Hoppas de får fula barn!

Så, nu känns det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0