uhn tss

Ja, i lördags då. Började på Interpool med Sverigenaglar (vår flagga är väl blå och grön?). Sedan hemmafest följt av Solo. Var så lite folk och jag och R kände för att dansa.

Hörde ni radioprataren i lördags?
"Alla tjejer är så här (med löjlig röst): 'Alltså, ikväll vill jag inte ragga, och jag vill inte att nån ska ta på mig. Jag vill bara dansa. Jag vill lägga väskorna i mitten, ställa mig i en ring och bara daaansa'".
Haha, det var ganska roligt.

Men vi röjde loss på Hangloose iallafall. Brukar inte vara särskilt kul där, men det var det nu.

Det är så roligt att strunta i att se bra ut och bara ta plats och shejka. Vi blev så less på alla äckel som kom fram och gned sig och tror att man älskar att bli tagen på rumpan av främmande killar så vi gav oss på dem istället. De blev lite paffa. Efter ett par minuter försvann vi asgarvande spårlöst in i skuggorna igen. Våra öl försvann också spårlöst. De stod på en högtalare precis bredvid oss. När en tjej gick förbi, lämnade sitt tomma glas och tog med den sista ölen vi hade kvar stegade R fram, spände ögonen i henne och sa
"tack för att du tar min öl, subba"
Då fick vi tillbaka den.

Sen åkte R hem och jag letade rätt på L. Vi var på väg till en taxi när jag såg att det hade sprätt upp cheddardip på mina byxor efter att ha tappat en på marken lite tidigare. Jag hittade några servetter och gjorde några tappra försök till borttorkning. Då kom en kille och undrade vad vi höll på med. Jag såg det som ett ypperligt tillfälle att bli av med dipen så jag gnuggade mina vader mot hans byxben. Han tittade konstigt på mig och frågade om vi ville med på efterfest. Jag hade helst lagt mig på stortorget och sovit, men vi hängde med. Han bodde på Clarion och var på golfbesök från Sthlm.

Där blev det champagnde och Ahlgrens bilar, och så tittade vi på porr, haha. Sedan kom hans kompis dit också. När de också började tro att alla älskar att bli tagna på rumpan av främmande killar drog vi därifrån. Väl ute bröt vi ihop av skratt och undrade vad fan de pysslade med. Sedan åkte vi hem.



Det var ett sånt där stört äventyr som bara jag och L råkar ut för.

Kommentarer
Postat av: j0e

jag ångrar att ja inte följde med till g-town.. suck! call me next time och tvinga mig!

2008-06-16 @ 17:24:39
URL: http://rehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0