Man är väl viking

I fredags badade jag och L i något misstänkt likt en golfdamm. Nu vet ni.

D är på semester så jag och pappa är mycket själva. Det är skönt. Ofta är D väldigt speedad medan jag och pappa kan umgås utan att säga något och förstår vad den andra menar bara genom en blick, plus att vi hatar morgnar lika mycket.

Kunde inte somna igår. Hostade så ögonen höll på att ploppa ur.


Jag tyckte det var kul igår när vi satt på en gräsmatta utanför McDonald's i Borlänge och en kille också kom och satt sig i skuggan. Han var skitless på att vänta, han ville bara åka hem, och det tog sju timmar med bil.
"Är du full, bakis eller bara less?"
"Nån blandning tror jag"
"Är det du som ska köra eller?"
"Nej för sjutton. Men vi lär nog bli kvar i några timmar för han som ska köra hade 1.25 promille för en timme sen"

Jobbigt läge, liksom.



Såg precis att jag är behörig till psykologprogrammet! Nu ska jag bara komma in också. Ska iochförsig inte plugga i höst, men söker bara för att se hur det går.

Är förkyld efter helgens bravader och köpte nyss halstabletter Extra strong. Jag är helt säker på att de har frätit bort en del av tungan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0