The world is mine

Blev en relativt slapp helg. L var här så vi myste. Tittade på arméns trumkårs avslutningskonsert, fikade, åt , åt, såg kungen drack varm vit choklad. Hade också hemmakväll med vin, ost, jordgubbar och chokladdoppade aprikoskärnor (eller hur var det nu?). Folk var så dräggiga på stan kvällen innan så vi sket i vad allt krogar heter. Älskar när L förklarade hur hon kände för ett lite tidigare drägg:
"...men även fast man skulle vilja så kan man ju inte bara säga 'ditt jävla äckel, gå hem och runka'"
det sista råkade höras av en förbipasserande kille som trodde detta var till honom, så vi fick förklara, haha.
 
Jag har gjort i ordning i lägenheten nu. Möblerade om för fullt igår och bar ner en massa kartonger i källaren.




Känner just nu att jag är inne i en kreativ period. Tidigare har jag känt mig passiv och slapp men nu vill jag läsa böcker, skriva böcker, komponera låtar och erövra världen. Det känns skönt.

















Jag skulle också vilja hoppa upp och ge dig en puss på näsan för att jag saknar det och för att du allmänt är en genial människa, men jag kanske skulle skrämma dig då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0