morrn morrn

Mysig midsommar. Först i L's stuga och sedan vår fäbod i Dalarna. Åkte motorcykel = så fantastiskt härligt. Dansade (jag är en hejare på små grodorna), åt och blev petad på magen av min femåriga kusin och fick sedan frågan
"Har du en bebis i magen?"

Igår kom paps & U hem från Kroatien. Hämtade dem på Arlanda. SPÖregnade. Var som om nån stod och tippade hinkar med vatten över vindrutan. Alla körde långsamt men man fick ändå vattenplaning korta bitar, lite läbbigt. Fick jättefina armband av dem.

Imörrn drar jag på festival. Jag och L var i söndags och köpte tält i Hamrångefjärden av en mystisk man.


Ikväll kommer A förbi. Vi ska planera vår tågluff så mycket det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0