jippi

Sålde precis min soffa. Sänkte den till 400:- på blocket för att bli av med den och jäklar vad det ringde. (Där gick du miste om nåt, V/J)

Hittade sen också en förpackning kubb på bordet på jobbet, klang- och jubelfest i universum. Lite oklart vem som engagerat sig i att köpa den men det är ju alltid trevligt med bakverk. De var lite knapriga, men man får inte vara så kinkig.

Skjutsade paps & U till Arlanda imorse. Får barnvakta bilen tills jag ska hämta dem igen om två veckor. Så efter allt detta tjat så får jag äntligen åka bil till Gävle i helgen. Hellre TT (fattade inte hur radion funkade sist jag lånade den, så jag fick lyssna på cd, där endast en låt fungerade, så jag tror jag lugnar mig med att lyssna på den låten nu ett tag) än BMW, men hellre BWM än sunktrasigCaddy.











Nej, jag tror jag går och hämtar en till kubb.



Kommentarer
Postat av: j0e

hehe! men dom är nog lyckligt oviss vad som har hänt i den soffan.. ^^ hihi

2008-06-10 @ 05:28:27
URL: http://rehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0