Hier

Morrn morrn.

Började gårdagseftermiddagen med att åka tre varv runt Fredhäll. Halvkul. Lyssnade förstrött på D's uttråkade prat så jag vet inte sammanhanget men:...
"... och så jag, då, en av Stockholms bästa och mest ödmjuka personer"



Senare skulle vi gå på Robynkonsert på Mose Backe. Åkte först hem och power napade efter jobbet, sedan for jag och träffade D. Innan vi gick in på Mose Backe utspelade sig följande dialog:
D:"Gillar du Robyn?"
Jag: "Nej"
D: "Inte jag heller"

Bra början.
Vi kom lagom till de allra sista tonerna. Folk kom forsande mot utgången så vi vände

D: "Shit vilken bra konsert det var"
Jag: " Ja, verkligen"

Drog oss in till stan med några stopp på vägen. Det var riktigt trevligt. Vi satt och pratade jättelänge. Inte om vädret eller purjolökar utan om mer personliga saker. Om våran familj och livet i allmänhet.


R fyllde 20 igår också! Grattisgrattisgrattis!!!! Fy vad ballt att du är 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0