Detta maffiga djur

Igår drog min kusin ut mig till förorten för att springa i trappor. Han körde före mig och gjorde detta som en biltjuv, men jag hängde på bra:P
   När vi var klara köpte vi glass och åkte till han och hans tjejs hästs stall. Jag blev nerslemmad av en shettis och gnussad, buffad och gosad med.
"Goddag, Lars Gustafsson, ekonomichef"
"Hejhej, Mimmi, träd"

Jag fick erbjudandet att följa med sen och rida, wihoo:)
Misstänker att jag i smyg är lite allergisk mot hästar också, så det blev lite snorigt på vägen hem eftersom jag då hade fått päls själv. Fick borsta bort så mycket det gick.

Min kusin (som med sina 26 år och armmuskler får allt mer övertag i våra brottningsmatcher som går ut på att kittla den andra tills den dör (orättvist då han inte är kittlig)) körde återigen först för att jag skulle hitta därifrån. Från Norrtull tog jag över och åkte före ut till Lidingö. Mysigt att sitta och lyssna på musik och äta bananchips, älskar att köra bil. Lämnade pappas bil där och fick sedan skjuts hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0