Bland pippiperuker och dansande poliser

Det var kul det där. Har varit på festival i dagarna tre och två halvor, så man kan kanske säga fyra. Allt började med att vårt tält blev kraschat av ramlande fulla människor, så på slutet såg det ut som ett jätteplockepinn med en tygbit över, men det funkade. Det var supervarmt på dagarna och pisskallt på nätterna.

Det delades ut kondomer i roliga smaker såsom choklad och blåbär och vi drack en massa öl. Jag har också energiskt försökt lära mig hoppa upp och slå ihop hälarna, utan någon som helst framgång.

De bästa spelningarna, trots att jag bara hört talas om/lyssnar på ett par låtar med dem, var Teddybears och Kent. Det var inte bara kala framträdanden. Det var riktigt mysigt.

Jag är solbränd. Tror jag. Har iallafall ont på huden. Lär väl märka när jag duschat om det bara var smuts...

Träffade många trevliga människor och det måste vara ett helvete att städa. Jag ska bränna alla parlinotomtar på bål och om jag hittar de som snodde vårt rosa bastparasoll kan de också hänga med. Iofs snodde vi tillbaka det, trodde vi. Dock visade det sig senare att det inte var vårat. Lite svinn får man räkna med. 

Trött? Ja lite, kanske.
Duscha? ja tack, gärna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0