Ny dag, nya möjligheter

Jag tror inte jag riktigt har förstått att det är sommar. På med jackan och iväg på cykeln, och långsamt smälta bort. Får jobba på det där.

Apropå cykling så cyklade jag in till stan igår. Tog typ tolv (visste ni att upp till tolv ska man skriva med bokstäver, sen blir det siffror? Eller var det tjugo? Det var nog tjugo.) minuter. Jag var helt klart livrädd. Cykelbanan går stundtals mitt i bilvägen och annars kant i kant med den, och det är belagt med dödsstraff att cykla på trottoaren. Det blir hjälm för Lindström snart. Samt knäskydd och gärna suspensoar och nässkydd också.

Köpte mitt interrailkort och bokade både min och Agnes biljett till Berlin. Vi åker 06.20 på tisdag och är framme strax efter 21. Blev så resfebrig att jag började packa redan igår. Det är dåligt för min image att packa en vecka i förväg;)
Imorse var mer min stil. Måste åka hemifrån tretton (13?) minuter över åtta och jag vaknade 07.54, och då hann jag duscha också. Har fått en dålig vana att stänga av klockan i sömnen. Kan snooza i tre kvart utan att vakna.


Idag ska jag hem till paps & U och äta middag. Tänkte också kika förbi deras granne. Hon är väldigt ensam och väldigt pratsjuk. Om man blir "haffad" i hissen blir man kvar i minst en kvart. Mycket snack handlar om höftkulor och knäont, men efter ett tag övergår det till annat. Förut satt jag inne hos henne i flera timmar och fick höra mycket om hennes liv. Idag känner jag att jag är på humör för att bara sitta och lyssna på henne. Ofta är man (jag) på väg nånstans och har cirka 27 sekunders marginal, men inte idag.









 

Hahah, jag dööör. Bilden är fenomenal och helt och hållet från www.nevnarien.se

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Ingen fara :D

TAck'! :D

2008-07-03 @ 14:26:18
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: j0e

jorrå, jag mår bra! jag gnäller som en liten fjolla bara.. sen är jag bakis också.. =/ hur äre sj då? jag skänkte dig en hel tanke igår faktiskt.. den du ^^

2008-07-04 @ 14:38:57
URL: http://rehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0