Shit pommes

Haha, vad kul det var igår. Tjejgängspartykväll i Gävle. Dagens (veckans) (mitt livs) chock vad när jag och L vände oss om på dansgolvet och så står där killen som vi nyss dansat med med byxorna nerdragna och gör någon form av helikoptern. Jag vet någon som kommer skämmas när han vaknar idag.
    Sen på väg till min mysiga sovplats så hade jag en stalker. Nej, två. En som sprang efter mig (ja, han sprang) och en i bil. Spenande. Han som stod still ett tag och sen sprang ikapp mig upprepade gånger pussade mig på kinden och sa "du är speciell" och sa sen att "jag har blivit kär i dig på tio minuter". Håll i hatten, här går det undan!


Somnade kanske halv fyra och gick upp vid sex för att ta tåget hem till Sthlm. Sitter nu på jobbet och är snygg som en gudinna och pigg som en nötskrika och funderar på att springa maraton.


Kroppslängden är 32-37 cm, vingspannet 54-58 cm. Den väger ungefär 170 gram.




M, vem var det du hookade ihop med? Jag försökte störa lite fint men jag tror inte ens du märkte mig. Plus att din tunga var för upptagen för att prata med mig. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, det var Ralle. Så jag är nu officiellt en Gaddaborgshora. :)

2008-02-22 @ 11:49:41
URL: http://maithai.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0