"Nästa Omteboda. Omteboda."

Alltså, vad är det med melodifestivalen? Eskobar och Patrik Isaksson åkte ut och Frida gick vidare?!?!  Aja, egentligen kan man väl inte klaga när man själv inte röstar. Men ändå!? Gah. Det här är inte bra för mitt kolibrihjärta.
   Idag har jag varit på en liten shoppingrunda. Med betoning på liten. Jag hann köpa en mascara. En sån där med svart och guldfärg. Wooow.

På vägen hem satt jag mittemot några töntpunkare med ful tuppkam. Vid Omteboda (Det tidigare upplysta T:et har slocknat) började de dricka grogg ur jättepet-flaska. Uuuh. Vilka dräggiga människor de finns. Okej, det där lät snobbigt, men det var bara en tanke.

Mmm. Sitter och äter choklad inför beach 2008. Men det är som Malin säger, att man måste ju hålla skinnet spänt.

Jag undrar hur sommaren blir. Eftersom jag är nyanställd får jag ju inte vrålmycket semester och jag vill åka på: semester med mamma, festival, tågluff med A och Taizé som jag bommade nu i mars. Det blir spännande. Jag får helt enkelt skenbryta benet.

Igår hade jag hemmaträning. Sprang 3x7 våningar. Och hoppade hopprep. Och lite viga benlyft, magträning samt kissande hunden. Den sistnämnda ska man kanske helst göra när man är ensam eftersom den kan se ganska rolig ut. R ringde precis i det där kritiska ögonblicket när man precis är klar och flåsande sjunker ihop i soffan och tror man ska dö. Har idag träningsverk i muskler jag inte trodde jag hade. Åt glass istället för att stretcha.

  Ska till Gävle på lördag:)


Hihihi, jag har guldögonfransar. Och ont i rumpan. Och vaderna. Och låren. Och magen.


Haha, M, nu kör vi!! Nr 1 imorgon! Inget fusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0