jomenvisst

Shit, vad folk är guld- och reakåta i Kista Galleria. Btw liksom.


Har ett litet hemmabiosystem nu som jag inte använder, men jag ska ta tag i det. En annan dag. Ikväll, för att vara exakt. Efter att jag tillbringat några timmar övertygandes att det ÄR 18K guld.

Ska förhoppningsvis låna jobbets Caddy och susa hem till Gävle imorgon eftermiddag ellerpå torsdag. Den som lever får se.




"Om jag skulle berätta för dig hur jag suktar efter denna mazarin, skulle jag aldrig få tid att äta den."

Går att tolkas längre än till bakverk. Apropå bakverk, så fnissar jag fortfarande till förrgårdagens kommentar att kubb är som att "käka en bit smaksatt öken, en ganska torr upplevelse". En bit smaksatt öken, hohoho. (Nej, inte tomtens "hohoho").

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0