Inkräktande

Okej, grejen är den att det var folk inne i mitt källarförråd och vände uppochner på rubbet. Hällde ut varenda låda, öppnade varenda litet pennskrin och kuvert och klev runt på mina saker. De krossade även två MYCKET värdefulla tavlor för min dela-förråd-kompis och tog dukarna. (Fråga mig inte varför han förvarade dem där nere) Jag ringde honom och han kom dit på en kvart och försäkrade mig att han skulle döda dem om han hade sett personerna, och jag vet att han menar det. Han är sån som menar sånt. Vi stod och tittade på högen av väskor, gamla nallebjörnar, studentmössor, dunjackor och personliga brev, alltihop täckt av glassplitter.

När jag själv utsätts för sånt här så släpper jag tankarna på att "de borde få vård för att sedan kunna komma ut i samhället som fina nya människor" Nänä. Stryk borde de ha. Skjut dem i benet.

Så hade de dragit ut madrasser och suttit och käkat bröd och vaniljglass. Jävla pundare. Ursäkta uttrycket.

Jag vet inte om de tagit nåt av mig. Har inte orkat börja städa. Jag hittade dock några guldsmycken som jag puckat nog hade där nere. 100% tur!

Sånt här är kränkande. Att nån har stått i och på mina grejer och grävt runt i mina privata saker och verkligen gått igenom allt grundligt (förutom lådan där guldsmyckena låg). Jag blir äcklad! Känns som en mental våldtäkt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inatt satt jag uppe och pratade halva natten med den snygga bruden med samma initialer som jag, som kom och hälsade på mig. Det var hur mysigt som helst! Helt underbart att prata om allt och inget flera timmar i sträck. Sen att det var en gigantisk brownie inblandad i det hela gjorde ju knappast saken sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0