Mjaha

Jag blir lite nervös när folk står och grovhånglar utomhus.
   Framför allt på en smal cykelväg och man måste gå förbi. Jag vill lämna dem ifred och vill nästan ursäkta mig för att jag är tvungen att gå förbi. Inte heller vill jag se sånt. (Hehe, fick precis sudda bort en massa n och h för jag spillde vatten på tangentbordet och var tvungen att trycka in papper) Okej om det är krognatt eller festival eller så, då tänker man inte på det lika mycket, men en torsdagsmorgon, gah! Blir lite äcklad nästan. Men jag är väl glad för deras skull;)


Jag har blivit övertalad att kryssa till Åland helgen 5-6 sep. Egentligen skulle jag till Gävle hela helgen för att sjunga på söndagen, men nu kommer jag på lördag kväll istället. Jag är en svag människa, men jag kan helt enkelt inte motså bingon och musikgissningen. Och chokladmoussen i buffén. Mhm. Wanna join?



(Ank, är det lurre om vi leker nån annan dag än tisdag, för jag har sånglektion då?)
(Min bättre hälft L kom hem från Paris igår. Jag vill höra allt, men hon ringer ju aaldrig!!#¤%&¤#)




Ifall ni inte hör av mig på ett par-tre dagar så är det på grund av att jag imorgon kommer åka på fiskeresa och i helgen kommer jag befinna mig i morfars fäbod i Dalarna.




Började för övrigt läsa Liftarens guide till galaxen för andra gången igår. Jag låg och skrattade högt genom flera sidor. Alltså, verkligen garvade. Jag vet inte om det är för att jag var trött eller för att den verkligen är så rolig. Känns lite nördigt att ligga och gapskratta när man är ensam, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0