gamnacke och betongkeps

Godmorgon.

Eller, egentligen är den inte särskilt god och så är det inte morgon heller, för den delen.
Nu börjar det ordna upp sig men i morse kändes inte min tillvaro som en skogsbärsmuffin direkt.

Igår så skulle vi först till DN-skrapan, men gick förbi en sväng på salsa/sambafest med ett av Brasiliens största band istället, värsta draget. Sen hamnade vi på Stureplan. Först Sturehof och Obaren och sen en kortis på Spy bar i brist på annat. Trivs inte på Sturepllan. Hade kul med dem jag var där med och träffade några vänliga själar, men i övrigt är backslick people med sängkammarblick eller gubbar med detsamma inte riktigt min grej.


Vaknade i morse och tvekade på att jag levde. Orkade inte ens bry mig om att jag supit bort både min jacka och min favorittröja. Dock ringde D i samma skicka som jag och kollade att jag kommit hem igår och sa då att hans kompis hade mina grejer. Puh. Var lite chilly inatt bara i miniklänning.

Halv åtta förväntas jag vara på centralstationen och hämta upp U's brors son som ska bo hos pap och U två nätter för att sedan åka på festarsemester. Pappa och U är på kräftskiva så jag får skjutsa honom hem i en äckelcaddy.

Måste hoppa in i duschen nu så jag får lite ordning på mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0