Tom-di-dom

Jag har tagit tag i mitt betyg. Ska plugga upp historia A och alltså äntligen få det undanstökat. Funderar på att göra det på Vasaskolan i Gävle så jag slipper krångla och leta nya skolor. Dock måste jag ju då ta ledigt ett par dagar för att träffa lärare 18 mil bort, men men. Sökte för skojs skull psykolog nu i höst och blev antagen i Uppsala och åttonde reserv i Sthlm. Jag ska in i Sthlm! Kanske ser annorlunda ut nästa höst men MVG i historia hjälper nog. Så... 20.0, here I come! (glömde jag tillägga att jag suger på historia?)



Talade för en gångs skull gladeligen med en telefonförsäljare idag. Jag var på bra humör och fick även honom att vara tvungen att avbryta sig för att skratta hejdlöst, haha.




För övrigt har jag idag druckit otroliga mängder kaffe samt lyssnat ohälsosamt mycket på tetris-temat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0