Lyckliga dagar

Hej.

Välkommen hem, Mimmi. Ja, tack tack.

Kom inte ihåg hur man cyklade till jobbet imorse. Känns helknäppt att vara tillbaka hemma. Känns som om vi varit borta ett år eller fem minuter, allt känns bara konstigt.

Vi har haft det underbart. HELT underbart. Jag vill leva om den här månaden om och om igen. Vi har varit med om så mycket och träffat så många fantastiska människor. Tänker inte berätta allt här. Allt finns på resdagboken, och sen får ni helt enkelt träffa mig!:)

Åker till Gävle i helgen. Ska bli kul att träffa alla. Sen tror jag att jag flyr vardagen och flyttar till Schweiz eller något annat trevligt land.

Vår tre-i-topp är:
Interlaken, Schweiz
Amsterdam/Leiden, Nederländerna
Krakow, Polen


Ikväll ska jag titta på min film från fallskärmshoppet igen, titta på bilder och ringa Agnes så vi kan tjura tillsammans.


Vet inte vilken dag jag ska börja tänka på och drömma mig tillbaka till.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0