Hej hemma

Jag har träningsvärk efter fisket. 



Hade en jättemysig helg förutom ett jättebråk, men det är sånt som händer. Har klappat kor och gått vilse i skogen. Saknar redan fikat i buan. Kokkaffe från eldstaden ute och mackor med smör och messmör från korna som går lösa och ägg från hönsen. Släng dit en vedspis, totalmörker utomhus med bara små lyktor som lyser upp ett par meter och så en fotogenlampa inne och radion påslagen med sjörappporten också. Svårslaget.


Morfar tyckte inte att nackpiercingen var bland det bästa jag gjort. Han tror jag är påväg utför när jag pratar om fallskärmshopp och motorcyklar och tycker att jag borde koncentrera mig på sången eller något annat vettigt.

Det får mig osökt att tänka på att jag längtar väldigt mycket till sånglektionen på tisdag, samt att jag gör bäst i att vinna på lotto innan jag börjar gå på dem regelbundet.




Resultatet av "Mimmi, posa!" Jag är stolt. Mycket stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0