En stilla afton

De bad mig sjunga i kyrkan den 7 sep. Det ska jag göra. Tänkte spela ett pianostycke också. Det ska bli kul.

Jag har också precis talat med min kära styvmors före detta sånglärarinna och har nu bokat min första sånglektion någonsin! På tisdag. Jag gsjunger ju nu utan att tänka på hur jag gör, och jag skulle vilja lära mig hur man "bör" göra för att göra på rätt sätt, så man inte sliter på stämbanden och shit.  Jag ser verkligen fram emot det!


För tillfället har jag ännu en lugn kväll. Har haft lite quality time med min rumskamrat Kurzweil och för tillfället sitter jag och dricker te. Har upptäckt att det är mycket mysigare att, istället för att ta en kopp och en tepåse, hälla upp i kanna, ta med en sil och en liten mjölkkanna och sätta sig i soffan. Ska man dricka te kan man ju göra det ordentligt, menar jag.





Jag tjatar ju jämt om att ha en dag utan någonting inplanerat, men redan efter ett par kvällars ingentinggörande så är jag rastlös. (Men det har också varit väldigt skönt) Det räcker nu! Skulle precis gå på en promenad nyss när de första regnstänken kom på fönstret. Men imorrn har jag grejer på gång igen!



Nu tror jag att jag ska börja på en ny bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0