slappdag

Jag som skulle bli lite mer ekonomisk. Och så köper jag en bok för 195 spänn. Och inte vilken bok som helst, utan en TOM bok. Gah. Men den var roligt orange iallafall. Men 195 kronor! Nu är jag fastslaget störd. Men den var exklusivt handbunden iallafall, yeeeeay..

Nu ska jag filura ut vad jag ska skriva i den.




Gjorde högskoleprovet igår. Enligt förra årets normeringstabell så fick jag 1.4. Bättre än senast iallfall, men Mimsson är ännu inte nöjd. Nöjd kommer jag vara när jag är en av de tre som fått alla rätt.



Går åt skogen med beach -08. Kommer få gå i dykardräkt. Eller blåställ.




Jag känner mig tankspridd och allmänt virrig. Dels för att jag helt planlöst dunkade in armbågen i väggen för nån dag sedan, sen avslutade jag också fredagskvällen med att råka slå in ett glas i en kökshylla som då gjorde att det kom splitter ända ut i vardagsrummet (nu lät det nästan som om det var en bedrift att nå från mitt gigantska kök ut till vardagsrummet). Och hemma hos farmor igår kväll skulle jag lyfta upp en mugg men råkade stället veva omkull den med armen (den var dessutom full med vatten). Och idag glömde jag spisen på när jag var på jobbet. Nu kanske jag börjar närma mig att uppfylla kriterierna för att få en personlig assistent iallafall.


Träffade min kusin A, som var på besök i Sthlm, i torsdags. Vi åt så vi höll på att kräkas. Och så lite kladdkaka på det. Var supertrevligt att ses och prata, var jättelängesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0