seeeeg

Jag är kanske tröttast i världen. Helt seriöst. Skulle sova igår men låg stel som en pinne och med ett hjärta som en kolibris. (Apropå hjärtan så sålde de kycklinghjärtan på ICA, fyfan vad snuskigt).

Tror jag är mentalt stressad eller nåt, om man nu kan vara det. Har liksom saker som gnager i hjärnan men jag har inte tid att ta itu med det nu för jag bara jobbar och sover. Jobbar sista passet på Guldfynd på onsdag om en vecka så sen blir det lugnare.

 Jag kan längta till att bara få sitta ensam hemma i min lägenhet. Är inne i en sån period att jag inte vill hålla på och lära känna en massa nya människor. Men även fast det inte känns som att jag gör nåt särskilt  så är jag ändå nästan aldrig hemma.
Jobb, högskoleprov, sjukhusbesök, tatueringsåterbesök, lägenhetskontraktsskrivande, åka till farmor, åka till Gävle. Saker fyller ändå upp vardagen.

Ska till Gävle i helgen och träffa mina härliga vänner:)




Gaha. Har supermycket att göra men har noll energi. Men jag jobbar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0