Klockan är för sent

Sitter och dricker te och tittar på gamla bilder.

De här är från Bulgarien i somras.







Känner att jag för tillfället har ungefär samma färgton som ett A4-ark.







Och nu, mina damer och herrar, kommer min kompis; (haha, nu lät det ungefär som om de ovan inte var det)



Min Vincent och eran Jocke. Har var min handledare på donken när jag började där, om jag inte minns helt fel. Nu bor han i samma stad som jag. Förut bodde han i Gävle och åt spaghetti. Nu har han ett kök med blå luckor. Han finns på Rehnstrom.blogg.se. Hade en väldigt väldoftande parfym back in the old days, är rolig, lite mystisk och allmänt galen. Gillar långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar.





Nu ska jag tvångssova, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0