Älskade stad

Sista guldfyndspasset igår. Kommer sakna dem alla. Trivdes jättebra men det blev lite för mycket jobb. Fick ett biopresentkort på 160 kronor, jättegulligt! På McDonald's fick jag ingenting och där hade jag jobbat i tre år.. Fick också ett litet kort där chefen T avslutade med "Din svikare. Du skulle ha stryk!" han ringde och sa sen att han bara skämtade;)

Idag blev jag kallad för tant. En hysterisk gumma som har ringt flera gånger idag och gråtit i telefonen för att vi har kvar ett foder att sätta upp hos henne. Så har hon ringt till en av våra montörer som inte ens har med det att göra och skrikit om att hon vill ha det gjort. "Jag har pratat med tanten där på kontoret..." Tack för den!


Ikväll ska jag bjuda hem mig till pappa och U. A, min kusin, och A-M, A's mamma och pappas syster,  är också här i Stockholm i några dagar. Så jag ska dit och sällskapa och äta middag. Har dock tvättid 19-22 och inte ett enda par rena strumpor, as usual, men jag får köra lite handtvätt. Det var A som var med mig, D och pappa till London förra året!

Åh, vad det var en mysig resa. Gick på Phantom of the Opera, HELT fantastiskt. Min favoritmusikal. Slutet är liite luddigt på grund av lite för mycket gin & tonic. Men det var underbart iallafall. Jag har säkert tjatat ihjäl alla om den här trippen men det var så kul! Gick och tittade på mumier på museum och shoppade. På Harrod's. Jag och Amanda shoppade inte så mycket utan gick mer och suktade efter helt amazing balklänningar inför studenten:P D köpte värsta kostymen dock. Det var där (i London, inte på Harrod's) som jag köpte min favvokappa och en ball klänning som jag inte använt så mycket. Får göra det i sommar, wiiiee. Uppfyllde fördomarna ganska bra. Dubbeldäckarna, telefonkioskerna, regnet. Och på hotellet fanns det en liten teservis och en bibel. Och A, du vet att jag har bildbevis från kvällen, så försök inte neka nåt nu;)




Vill åka dit igen. Synd att det är så dyrt. Får vinna på lotto först. Jag jobbar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0