Ah, nostalgi

Jag misstänker att brevbäraren har gjort det till en sport att skrämma livet ur mig. Puh.




Har pratat med M om "dagens outfit". Tycker det är så nördigt med folk som varje dag lägger upp vad de har på sig. Vem bryr sig? Okej M, du får gärna göra det för att du är du och jag lovar att inte klaga på dig:P Men just när folk ber om ursäkt för att de glömt lägga upp dagens outfit. Vad tror de? Att alla ställer in sina planer och lägger sig under sängen i fosterställning med nerdragna persienner (typ som P Lundh) för att de inte får se vad personen i fråga valde att ta på sig idag? Gah. Och ännu värre är (som jag sett att vissa gör) när det läggs upp dagens outfit på personers ungar! På småbarn! Var gick det snett nånstans?

Är det en så stor grej vad man har på sig? /Tjejen utan sinne för färger och former.

Blev förra helgen påmind om den dagen i gymnasiet då jag kombinerat en knallorange Helly Hansen (ni vet de som ser ut som luddiga kycklingdräkter) som jag ärvt av min mamma, med bruna byxor, rosa vantar och röda skor. Yeeeay.




Tillochmed mamma har på senare tid förbjudit mig att kombinera mina brunrutiga byxor med något annat än enfärgade tröjor. Inte randigt, blommigt eller med några konstiga färgblandningar.

Äh, om man har en tröja som är snygg och ett par byxor som är snygga så kan man väl ha dem ihop;) Sen kommer då nästa diskussion om huruvida en orange Helly Hansen-tröja är snygg, haha

Men jag börjar faktiskt få sinne för lite mer stilrena utstyrslar (heter det så? eller kanske utstyrsels?:D), och jag har intalat mig själv att det kommer fler dagar som jag kan sprida ut allt jag vill ha på mig på, jag måste inte ha allt på samma dag.



Blev igår sugen på att börja dansa samba igen. Gud vad jag tjatar om det. 

Hittade min gamla lärare
 




(under den tiden då jag hade naturligt svart hår och stora bröst. Ungefär samtidigt som jag var kung i Bumbiland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0